Sikker hosting og god support siden 1997Sikker hosting og god support siden 1997

Du er her

 

Office 365 til virksomheder

★ Effektivt værktøj til din virksomhed ★

Vi tilbyder hjælp til opsætningen

   

 

5 ting om Office 365
... du ikke vidste din virksomhed kunne få gavn af

 

  • Det nye Office 2016 – Word, Excel, PowerPoint og Outlook   Word  Excel  PowerPoint  Outlook  OneNote  Publisher  Skype for Business
    Med Office 365 kan du trygt opradere til det nye Office 2016 og dermed få adgang til alle nye features.

  • Arbejd mere effektivt - Sharepoint, OneDrive og Yammer
    Opret, del og diskuter indhold. Projektstyring og at dele dokumenter mellem hinanden har aldrig været nemmere.
     
  • Fuld afgang fra 5 enheder - Alt lige fra PC, Mac, tablet og telefon
    Gennemse, rediger, analysér og præsenter dine dokumenter, uanset hvilken enhed du har ved hånden.
     
  • Professionel mail og kalender - 50 GB postkasse pr. bruger.
    Få adgang til mail, kontaktpersoner og delte kalendere overalt. Nu kan du arbejde, der hvor du arbejder bedst.

  • 1 TB plads - Online Storage til hver eneste bruger
    Med OneDrive-Online storage kan du gemme op til 1 TB filer online med fuld adgang, uanset hvor du befinder dig. 

 

 

 

Windows 10 og Office 365

Benytter i Windows 10 i jeres virksomhed, vil Office 365 give jer den bedste løsning til at få opgaverne fra hånden.

Mere effektivitet med Office 365 til virksomheder

Lad vigtige dokumenter og informationer ligge ét sted, som alle medarbejdere har adgang til via online datalagring og fildeling. Én løsning til både dokumenter, automatisk backup, mail, kalender, intern chat og databehandling.

  • Arbejd lettere sammen
  • Få vist andre brugeres ændringer, mens du arbejder i Word, Excel, PowerPoint og OneNote
  • Del fra dit dokument blot ved at klikke på en knap

 

Få Office 365 til virksomheder hos Danhost

 

 

 
Microsoft Office 2016 Apps ... endnu bedre med Office 365

Word Office 365 Excel Office 365 til virksomheder PowerPoint Office 365 Outlook Office 365 til virksomheder OneNote Office 365 Access Publisher Office 365
 
Din virksomhed vil altid være opdateret.
Med et aktivt Office 365-abonnement får i de nyeste Office-apps, -funktioner og -tjenester.
Hvis du ikke har Office 365 skal du betale for en ny licens, hver gang der kommer en ny opdatering.
 






 

 

 

Professionel mail til virksomheden

Office 365 til virksomheder - Fortsæt arbejdet, uanset hvor du er. 50 GB plads pr. emailkonto og send meddelselser op til 150 MB.

 

Professionel email til virksomheder med Office 365 hos Danhost

Altid opdateret
Få Office 365 med mail og få dine emails, kalender og kontaktpersoner synkroniseret i realtid på både telefon, tablet, på arbejdet og hjemmefra.

 

Sikker mail
Office 365 mail benytter nyeste teknologi indenfor beskyttelse mod malware og spamfiltrering. Mister du din telefon kan alle data nemt og enkelt slettes, for at sikre dine oplysninger og virksomhedens data.

 

Fremhæv din virksomheds navn
Alle mailadresser oprettes på virksomhedens eget domænenavn. Du får dermed fremhævet og opbygget virksomhedens brand.

 

 

 

 

Fildeling har aldrig været lettere

Med det nye Office 2016 og Office 365 har fildeling og samarbejdet mellem medarbejderne aldrig været mere effektivt.

Arbejd sammen på selve dokumentet
Se dine kollegaers ændringer live i både Word, Powerpoint og OneNote, samt se tidligere versioner mens du arbejder via den nye forbedrede historik.

 

Let og overskuelig fildeling
Online fildeling, hvor alle dokumenter gemmes ét sted med OneDrive og du kan dele dit dokument med dine kollegaer, mens du arbejder.

 

Office på tværs af alle dine enheder
Se, rediger, analyser og præsenter dine Office 2016 dokumenter på både din arbejdscomputer, din tablet, telefon, eller hjemmefra.

Office 365 til din virksomhed så dine medarbejdere kan benytte den effektive fildeling - Office 365 hos Danhost

 

 

   

 

Office 365 - Lagerplads i skyen med OneDrive

Du har altid adgang til al data og alle dokumenter.
Gem dine filer sikkert i skyen, hvor al data kan tilgåes fra flere enheder, selv når du er offline.

  Cloud Backup med Office 365 til virksomheder    Øget sikkerhed med Office 365 til virksomheder    Dokumenter og fildeling med Office 365 til virksomheder    pdf redigering med Office 365 til virksomheder  
 

Sikret mod datatab

Lad din virksomhed blive sikret mod tab af vigtig data.

Hvis et dokument slettes, redigeres, eller bliver overskrevet kan du nemt gendanne tidligere versioner.

Virksomhedens data er sikret, hvis computeren svigter, da al data opbevares i skyen.

Slip for bekymringer om selv at skulle tage sikkerhedskopier af vigtige data, dokumenter, billeder m.m.

 

Øget sikkerhed

Alle data er beskyttet med særdeles høj sikkerhed.

Alle filer bliver krypteret via de mest avancerede krypteringsmetoder, både under selve overførslen, samt når de er lagret i skyen.

Flyt alle dine arbejdsfiler uden at gå på kompromis med sikkerheden.

 

Mere effektivitet

Alle vigtige dokumenter samles ét sted, som alle medarbejdere har adgang til.

Fildeling har aldrig været lettere.

Del mellem medarbejdere, forretningspartnere, eller kunder. Kontroller selv hvem, der kan se og redigere i dine filer.

Alle brugere har 1 TB lagerplads til rådighed. 

 

Nye muligheder

OneDrive gør dagligdagen lettere.

Benytter du Windows 10 er OneDrive til virksomheder allerede tilgængelig, så dokumenter og billeder automatisk kan gemmes direkte i skyen.

Du slipper for at udskrive kontrakter, der skal signeres, da du kan underskrive PDF-filer direkte på din IOS-enhed.

Med den intelligente søgefunktion i OneDrive kan du på få sekunder finde de filer du har brug for.

 

Få OneDrive med Office 365 hos Danhost
Arbejd mere effektivt

Hver bruger får 1 TB online lagerplads.

 

TILBUD på Office 365 >>

 

 

 

 

Vi anbefaler disse pakker

Du kan frit mixe og matche pakkerne, hvis nogle af medarbejderne ikke skal bruge Office pakken.

Business Pro

50 GB mail og OneDrive Business

 

Business Platin

50 GB mail, alle Office programmerne og OneDrive Business

 

  • OneDrive Business med 1 TB plads til fildeling.

  • Office online: Word, Excel, Powerpoint.

  • 50 GB mail og kalender til virksomheder.

  • Onlinemøder med chat, taleopkald, videoopkald og skærmdeling.

  • Yammer intranet til hurtig deling af filer og billeder, diskusionstråde, dokumentation og bedre kommunikation.

  • Sociale værktøjer til intern brug for at øge samarbejde og kommunikation.

  • Intelligent søgning giver bedre overblik og øger produktiviteten.





 

 

  • OneDrive Business med 1 TB plads til fildeling.

  • Office online: Word, Excel, Powerpoint.

  • Officepakken til installation af alle Office programmerne på flere enheder: Word, Excel, Powerpoint, Outlook, Publisher og One Note.

  • Office Apps på tablet og telefon.

  • 50 GB mail og kalender til virksomheder.

  • Onlinemøder med chat, taleopkald, videoopkald og skærmdeling.

  • Yammer intranet til hurtig deling af filer og billeder, diskusionstråde, dokumentation og bedre kommunikation.

  • Sociale værktøjer til intern brug for at øge samarbejde og kommunikation.

  • Intelligent søgning giver bedre overblik og øger produktiviteten.

 

 

Bestil nu >>


Business Pro 39 kr/md

Oprettelse 100 kr.

inkl. 50 GB professionel mail, kalender og OneDrive
Til dig, der skal bruge mail, men ikke har brug for Officepakken.

Du kan tilkøbe hjælp til opsætningen

 

 

Bestil nu >>


Business Platin 99 kr/md

Oprettelse 100 kr.

inkl. alle Office programmer, 50 GB professionel mail, kalender og OneDrive
Til dig, der skal bruge mail og vil have installeret alle Officeprogrammerne.

Du kan tilkøbe hjælp til opsætningen

 

 

Du kan frit mixe og matche

Vi anbefaler du køber Office 365 til alle dine medarbejdere.

Hvis ikke alle medarbejdere har brug for at få installeret Office programmerne,
men kun har brug for OneDrive og email, anbefaler vi Business Pro til disse medarbejdere.

Bestil nu >> Vælg antal brugere



 

 

 

 

Office 365 til virksomheder - Sammenlign pakkerne

Vælg den Office 365 pakke, der passer netop til jeres behov.

  Business
Pro
Business
Plus
Business
Platin
Premium
Plus
Premium
Platin
Office 365
Oprettelse 100 kr/bruger
39 kr
pr. bruger/md
85 kr
pr. bruger/md
99 kr
pr. bruger/md
125 kr
pr. bruger/md
189 kr
pr. bruger/md
 
  Vælg antal brugere Vælg antal brugere Vælg antal brugere Vælg antal brugere Vælg antal brugere
 
Online version af Office
inkl. Word, Excel og Powerpoint
tjek tjek tjek tjek tjek
1 TB lagerplads
Lagerplads pr. bruger inkl. online fildeling
tjek tjek tjek tjek tjek
Digitale værktøjer
Opret interaktive rapporter, præsentationer m.m.
tjek tjek tjek tjek tjek
Brugermaksimum 300 brugere 300 brugere 300 brugere Ubegrænset Ubegrænset
Officepakke til flere enheder
Word, Excel, PowerPoint, Outlook, Publisher, One Note
  tjek tjek tjek tjek
Office på tablet og tlf
Synkroniser programmer og data på flere enheder
  tjek tjek tjek tjek
50 GB email
Synkronisering af mail, kalender og kontaktpersoner
tjek   tjek   tjek
Onlinemøder
Chat og videomøder via Skype for Business App
tjek   tjek   tjek
Intranet
Intranetwebsted til teams med høj sikkerhed
tjek   tjek   tjek
Socialt netværk
Lad medarbejderne samarbejde mere effektivt
tjek   tjek   tjek
Søgning
Tilpas søgningen i hele Office 365
tjek   tjek   tjek
Firmavideoportal
Upload og del videoer i hele virksomheden
        tjek
Administration af apps
Opsæt gruppepolitkker, telemetri og aktivering af delt pc
      tjek tjek
Business Intelligence
Indsamling, analyse og visualiser databehandling
      tjek tjek
Ekstra høj sikkerhed
Beskyttelse af oplysninger, forebyggelse af datatab for mail og filer
        tjek
eDiscovery Center
Værktøjer til overholdelse af regler og standarder
        tjek
  Vælg antal brugere Vælg antal brugere Vælg antal brugere Vælg antal brugere Vælg antal brugere

 

Alle priser er ekskl. moms.
Kun 3 måneders binding på alle abonnementer.

 

Har du spørgsmål til Office 365?

Skriv på info@danhost.dk eller ring på tlf.: 87 11 87 87,
alle hverdage fra kl. 9.00

 

 Hos Danhost får du virtuel serverhosting med hosting i dansk hostingcenter