Sikker hosting og god support siden 1997Sikker hosting og god support siden 1997

Du er her

Få mail og kalender på telefonen, computer og din tablet

Det vil give dig en stor frihed og et godt overblik, altid at have adgang til din mail og kalender.

Du kan sætte din mail op på flere computere ad gangen, hvor din mail altid opdateres automatisk. Opsætter du din kalender på telefonen, får du nemt og hurtigt påmindelser om aftaler og du bliver straks informeret, hvis et møde aflyses.

 

Hosted Exchange er professionel mail med kalenderdeling

Både til virksomheder og private

Er du privat, eller har du en enkeltmandsvirksomhed, kan du sikre dine kunder hurtigere svartider pr. mail og du har altid dine kalenderaftaler lige ved hånden.

Du kan forbedre effektiviteten og den interne kommunikation mellem dine ansatte. Hosted Exchange give dine medarbejdere et godt overblik over hinandens kalenderaftaler og det er muligt at lægge opgaver ind i de individuelle kalendre. I kan let indkalde til møder, hvor alle straks vil blive informeret om eventuelle ændringer eller aflysninger.

 

Se indbyggede funktioner
 

 

 

 

Pris Hosted Exchange

 

Hosted Exchange konti

 

Pris, ekskl. moms

1 x Hosted Exchange konto á 500 MB (Light)*   15 kr pr. måned
1 x Hosted Exchange konto á 6 GB diskplads   69 kr pr. måned
1 x Hosted Exchange konto á 12 GB diskplads   89 kr pr. måned
1 x Hosted Exchange konto á 18 GB diskplads   129 kr pr. måned
1 x Hosted Exchange konto á 25 GB diskplads   169 kr pr. måned
1 x Hosted Exchange konto á 50 GB diskplads   199 kr pr. måned

 

Bestil dine konti her 

1 indbakke pr. exchange konto

Du skal bestille en Hosted Exchange konto for hver person, der skal have adgang til Hosted Exchange. Hver indbakke kan du dele op i undermapper til forskellige alias og dermed modtage mails fra både info@ og bp@. Når du svarer tilbage på alle mails, vil dine svar altid komme fra dén mailadresse din Exchange konto er sat op til. Ligeledes kan du også knytte flere domæner til den samme indbakke vha. alias.

Ring gerne på 87 11 87 87, hvis du er i tvivl. 

 

*Hosted Exchange Light

Dette produkt skal du vælge, hvis du ikke har behov for kalenderdeling, mødebooking, fælles adressebog eller deling af mapper, men derimod blot har brug for Outlooks mest basale mailfunktioner. Pladsen på Hosted Exchange Light er begrænset på 500 MB.

 

Hosted Exchange mailserver

Udnyt alle de effektive funktioner, der findes i Outlook og få adgang til en mail og kalender, der altid er opdateret.

  • Hver Hosted Exchange konto giver en personlig indbakke
  • Opret ubegrænset alias til modtagelse af mails
  • Opret offentlige mapper
  • Kalenderdeling vil forbedrer det interne samarbejde
  • Synkronisering på mobiltelefon og tablet til de medarbejdere, der arbejder udenfor kontoret
  • Både adgang via webmail og din mailklient
  • Send op til 600 mails pr. dag
  • Vi tager daglig backup og gemmer i 14 dage
  • Kompatibel med Outlook 2010 og opefter

 

 

Light

15 kr

 Exchange

fra 69 kr

Diskplads 0,5 GB Fra 6 GB 
Synkronisering af kalender
Synk. af kontaktpersoner
Synk. af mail
Deling af offentlige mapper
Tilgå mailbox via POP3, Imap, SMTP, Webmail POP3, Imap, SMTP, Webmail, Outlook
Virus- og spambeskyttelse
Mail på mobil
"Ikke til stede" autosvar
Opgavestyring i kalender  
Daglig Backup
Bestil dine konti her

Mødebookninger

Det er let at lave mødebookninger blandt medarbejderne. Vedkomne der indkalder til møde, kan foreslå et tidspunkt, notere sted/lokale, hvor mødet afholdes, og dagsordnen til mødet kan skrives ind i begivenheden. Hver medarbejder, der modtager mødeindkaldelsen, kan acceptere eller afslå mødet. Modtagerens svar videregives straks til mødeindkalderen.

 

Deling af mapper

Der kan oprettes "offentlige mapper", som alle medarbejdere kan få adgang til. Der er også mulighed for at oprette mapper med begrænset adgang, så kun udvalgte medarbejdere har adgang til disse mapper og med forskellige rettigheder. 

 

Kalender

Skal du have adgang til din kalender direkte fra din mobiltelefon, eller på flere computere, så skal du bruge Exchange.

Arbejdes der i forskellige teams / afdelinger, kan i få adgang til hinandens kalendere. Dette kan optimere planlægning og kommunikation, da den ene medarbejder har mulighed for at lægge arbejdsopgaver med beskrivelse ind i den anden medarbejders kalender. 

 

Se ofte stillede spørgsmål 

 

Spørgsmål om Hosted Exchange mail

 

Kan jeg få mail og kalender på telefonen?

Ja, både på din telefon og på alle de computere du har brug for, så du altid har adgang til en opdateret mail og kalender + du har altid adgang til dine kontaktpersoner.

Bemærk: Du kan ikke få kalender eller kontaktpersoner synkroniseret på din telefon, hvis du vælger Exchange Light. Lightversionen giver kun adgang til disse funktioner i den medfølgende webmail. 

 

Hvor mange mailadresser kan jeg oprette?

Du kan oprette én mailadresse, som dine svar vil blive afsendt fra. Men du kan oprette ubegrænset alias, så du kan modtage mails fra alle de mailadresser du har brug for - Også på tværs af flere domæner.

Hvor mange konti skal jeg bestille?

Du har brug for lige så mange konti, som du har medarbejdere, der skal have en personlig indbakke. 

 

Kan man lave et mix af Exchange og almindelig webmail?

Nej, du kan kun have mail ét sted pr. domæne. Derfor er det ikke muligt kun at købe Exchange til én mailadresse, hvis i er flere personer. Har dine kollegaer ikke brug for Exchanges fulde funktionalitet, kan de sagtens nøjes med Exchange Light.

 

Kan man have flere domæner pr. konto?

Du kan godt modtage mails fra mere end ét domæne på din Exchange konto. Du skal blot oprette disse mailadresser som alias, så alle mails ender i din primære indbakke. Men når du svarer på disse mails, vil modtageren se din primære mailadresse på dit primære domæne.

 

Hvad hvis jeg har Hosted Exchange hos en anden udbyder?

Ønsker du at flytte din Hosted Exchange over til Danhost fra en anden udbyder, skal du blot sørge for en kopi af dine mails, kalender og kontakter. Du skal blot arkivere en lokal datafil på din PC, hvorefter du synkroniserer denne med den nye exchange. Så start med at lave en kopi, bestil din nye hosted exchange og derefter flyttes dine gamle mails. Du kan bruge denne gudie. 

Når du har flyttet dine mails, gør du det samme med dine kontaktpersoner og kalender. 

 

Hvordan kommer jeg i gang?

Bestil hosted Exchnage her på siden.
Har du endnu ikke et domæne til din mail? Køb domæner her.

Når produktet er aktiveret, kan du logge ind i dit kundecenter på mit.danhost.dk, hvorfra du opretter din mailadresse og tilhørende password. Du får samtidig tilsendt et kodebrev med de informationer du skal bruge for at komme i gang.

Du står aldrig alene, når du køber din Exchange hos Danhost. 

Vi har en række guides, der hjælper dig trin for trin med at komme i gang. Dertil har du adgang til support både pr. mail og telefon, hvor du er meget velkommen til at ringe til os. 

 

Se størrelser og priser 

 

Se også vores Office 365 Business og Premium konti

 

"God stabilitet og support er nemt tilgængelig hvis det er nødvendigt."

Kim Elmose
mediehack.elmose.com

Har du spørgsmål?

Du er velkommen til at sende en mail via nedenstående kontaktformular eller ringe på tlf.: 87 11 87 87